Dekoracje wielkanocne - aranżacja stołu.

 



Wielkanoc tuż tuż. Jak co roku przygotowałam propozycje dekoracji stołu na zbliżające się święta.
„U nas w tym czasie dom zdobią kwiaty, zielony wianek z gałązek, czy rzeżucha wysiana przez dzieci.
W tym roku też postawiłam na proste, naturalne dekoracje wielkanocne.
Tak też będzie wyglądał nasz stół wielkanocny.” - to fragment wpisu z zeszłego roku, znajdziecie go TUTAJ.
 
 
NASZ WIELKANOCNY STÓŁ
 
W tym roku nie zmieniło się wiele. W dalszym ciągu nie znajdziecie u nas plastikowych jajek i kolorowych dekoracji.
Postanowiłam, że motywem przewodnim dekoracji będzie delikatna gipsówka. Jedno opakowanie wystarczyło by udekorować stół, wypełnić wazony w salonie i kuchni i ozdobić wianek. Jak zrobić prosty naturalny wianek pisałam TUTAJ.
 


 BAZA
 
W tym roku biały obrus zamieniłam na szarobeżowy z lnu. Użyłam też lnianych serwetek w tym samym kolorze.
Postawiłam na białą prostą zastawę.
 

Lniane serwetki przewiązałam naturalnym sznurkiem, za który włożyłam gałązkę gipsówki. Dekoracje uzupełniają ręcznie zdobione pierniczki w kształcie zajączków.
Dzieci będą zachwycone.


NAJWAŻNIEJSZE SĄ KWIATY

Główną dekorację stołu stanowią szklane wazony z gipsówką. Duże i malutkie. Zróżnicowanie wielkości i kształtu urozmaica aranżację i dodaje dynamiki.
 
 


 
Wykorzystałam też kilka szklanych, pięknie dekorowanych jajek - takie pisanki, to cudna dekoracja na lata.


 POMOCNY TIP
 
Warto dekoracje ustawić na tacy lub kawałku deski (poznajecie naszą? To ta z łazienki), kiedy na stół zaczną wjeżdżać drożdżowe baby, żurki i mazurki łatwo będzie odstawić dekoracje np. w szczyt stołu, gdzie nie będą nam przeszkadzać, a nadal będą zdobić nasz stół.
 

Świece w złotych świecznikach to nie tylko ozdoba a przede wszystkim umilacz tworzący odpowiedni klimat.



 
Dajcie znać jak Wam się podoba.
Asia.
 





Komentarze

  1. Pięknie.. jestem pod ogromnym wrażeniem :D z takiego stołu wszystko na pewno smakuje jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wpisy, bardzo lubie czytać tego bloga pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna dekoracja stołu. Wszystko utrzymane w minimalistycznym stylu i stonowanej kolorystyce, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz