Aranżacja stołu na Wielkanoc

W tym roku planując aranżacje stołu na Wielkanoc postawiłam na zieleń.

Więcej inspiracji, (z lat ubiegłych) jak nakryć Wielkanocny stół znajdziecie TUTAJ i TUTAJ


A jak będzie w tym roku?

Postaw na ponadczasową bazę

Baza to lniany beżowoszary obrus, zastawa ze złotym rantem i złote sztućce. Jeśli szukacie pięknej zastawy, warto zajrzeć do Home and You TUTAJ


Symetria jest miła dla oka.

Głównym elementem dekoracyjnym są dwa zielone wazony, które ustawiłam symetrycznie po dwóch stronach stołu.

 

Zielone gałązki to piękna naturalna ozdoba.

W wazonach ułożyłam gałązki brzozy i gałązki eukaliptusa. Prosta, ale moim zdaniem bardzo efektowna dekoracja.

Symbol budzącej się do życia przyrody.

Między wazonami ustawiłam szklane wazony, w których znalazły się wiosenne kwiaty. Hiacynty i szafirki. Przestrzeń między doniczkami a szkłem wypełniłam mchem.

 

 

Całość dekoracji dopełniły świeczniki i mini wianki z bukszpanu.


Jak Wam się podoba?

 

Skąd: 

Obrus H&M home

Zielone wazony JYSK

Złote sztućce Home and You

Złote świeczniki H&M home



Wesołych Świąt.

Asia.

Komentarze